レビュー (115)Very nice packaging! On point and extreme good quality! Will buy again! zoals iedere keer top. nu ook nog eens een extraatje Inpak kwaliteit top! kan niks anders zeggen🙏🤩 dankjewel Vette pulls ! Bedankt boys Ty bro altijd gezellig ook en netjes verpakt 🫶🏻 snel ontvangen, goed verpakt en abstracte kaarten! Pakketje is netjes en goed verpakt aangekomen, streams zijn ook altijd gezellig zeker een aanrader om eens langs te gaan! 🙏🏽 alles top verpakt en mooie kaarten Ty goed verpakt . En altijd gezellig in de stream 🫶🏻 altijd netjes met bezorgen💪🏾
goed verpakt. alles in orde! Snelle verzending en gezellige stream. Top! Mooie carddass articuno ertussendoor. Zal zeker vaker komen kijken