Évaluations (81)Tried to clean outside was unable to remove stains . But the inside is fabulous. Thank you Great Items! Great Prices Thanks! Great as always..love their shows💗❤️👍🤟 Great deals, great seller, and always send a free gift, thank you 😊 🫶🫶💕💕💕 Thanks great items, great show! photocard arrived safely & securely!! thank you so much!! 💗💗💗 Great Items ! Thank yoy for the gift! Thank you, I love😍 all my items, and my gifts 🫶🫶🫶 Awesome purchase! Very pleased! Thankyou! Gracias me encanta todo lo que compro soy adicta a tus shows y los de tu hermana gracias por el regalo perfecto para su cumpleaños de mi hija
the pcs arrived safe and sound tysm for selling! <3
albums came in awesome condition, carefully wrapped in bubble wrap + came with all photocards shown. please sell more kpop albums 🫶🫶 Arrived pretty quickly and even got a little unexpected bonus gift thrown in there! Thank you so much, all my items are perfect and thank you for my gift 🫶🫶 Thank you, everything was very fast, excellent condition, great deals, excellent seller, very kind, thank you very much. Amazing person, amazing items, amazing overall One item had a few call outs but Cheyenne fixed the situation promptly. All my other items I received were exactly as shown in the stream. Shipping was fast and packaging was good. Thank you Horrible seller - all items came with major flaws! And she sells items that are not authentic. Horrible seller - sold me 4 items as beyond yoga and they were amazing brand. Sold me a fake coach! All items were in horrible condition! Buyers beware Shoes purchased scuffled and had excessive wear not shown in live and some clothing items had stains. Packaging and shipping were great! Awesome items! Absolutely love everything and super sweet seller. Can get the best deals here Almost all of the items had flaws and I’m talking about holes and huge stains - I asked for a refund but she wanted me to place another order and she would throw in the free items. She did finally refund after going back and forth. I don’t normally leave bad reviews but this was not good customer service at all. We do apologize about that! But we did specify multiple times these items are pre loved and you have to bid responsibly. We tried to accommodate you and make things right and give you items worth more than what you ordered. You then kept the items and kept being rude u til you “finally” gor your refund which goes against our policy. We made endless exceptions for you and you blocked us from responding.